Мотоциклисты Беларуси http://mail.bike.by/forum/ |
|
2000 BMW R1200C http://mail.bike.by/forum/viewtopic.php?f=43&t=6582 |
Страница 1 из 3 |
Автор: | monya [ 13 фев 2011, 23:40 ] |
Заголовок сообщения: | 2000 BMW R1200C |
Стандартное исполнение: Air / oil cooled, Boxer twin cylinder, 1170cc engine Bosch Motronic MA 2.4 engine management Electronic Fuel Injection Twin-exit stainless steel exhaust Shaft drive Telelever front suspension Monolever rear suspension ABS II antilock brake system Passenger seat flips up to serve as a backrest for rider Adjustable front brake and clutch levers Integrated ignition and steering lock Single-key lock system for ignition, steering, fuel cap Self-canceling turn signals Saddlebag mounting brackets Hazard warning flashers Side stand The R 1200 C - Euro includes: Engine protection bars Special pullback handlebars Clear speedster screen Blacked-out starter cover, swing arm, final drive, engine and transmission "Grafitan look" paint finish on forks, front fork sliders, fork bridge, trailing arm, instument bracket, turn signal stalks and housing, fuel cap outer contour, frame,luggage rack and tail-light housing 2000 BMW R1200C спецификация: Двигатель Type Air cooled / oil cooled twin cylinder Bore x stroke 101 mm x 73 mm (3.97 x 2.87") Displacement 1,170 cc Horsepower 61 hp @ 5000 rpm Torque 72 lb.-ft. @ 3000 rpm Compression ratio 10.0:1 Valve gear HC, chain-driven Valves 4 valves per cylinder Engine oil capacity 4 quarts of SF, SG motor oil, also w/CC or CD Engine oil filter Spin-on Micronic filter cartridge Carburetion Fuel injection and electronic ignition MA 2.4 Ignition Controlled by Bosch Motronic Fuel demand Unleaded, premium, (90 RON) Fuel tank Steel tank with enclosed fuel pump & filter Catalytic converter Three-way catalytic converter with oxygen sensor and metal support Fuel capacity 4.5 U.S. gallons including 1 gal. reserve Air Filter Paper-type element Charging system 14 V, 50 Amp Alternator (700 W) Battery BMW Mareg, 19.5 Amp/h low maintenance Cooling system Combined air/oil cooled Привод Primary drive Helical-cut gears with tensioner Transmission 5-speeds, constant mesh Clutch 165 mm dry, single plate with diaphram spring Gear ratios 1st gear: 2.045:1 2nd gear: 1.600:1 3rd gear: 1.267:1 4th gear: 1.038:1 5th gear: 0.800:1 Drive system Enclosed driveshaft with two universal joints and integral torsional damper Final drive Spiral bevel gears, 2.54:1 ratio (33/11) Рама и подвеска Frame Cast aluminum front frame section Front suspension BMW Telelever with central spring strut and tilt isolation of the handlebars Travel / dimensions 5.67 inches total travel Rear suspension Monolever with central strut Travel / dimensions 3.94 inches total travel, preload mechanically adjustable Тормоза Brake system BMW / FAG anti-lock brake system ABS II Front brakes Two 4-piston fixed calipers Front rotors Dual 12.0 inch rotors Actuation method Hydraulic, DOT 4 fluid type Rear brake One 2-piston caliper, floating mount Rear rotor Single 11.2 inch diameter rotor Actuation method Hydraulic, DOT 4 fluid type Колеса и шины Front wheel 2.50 x 18 cross spoke Rear wheel 4.00 x 15 cross spoke Front tire 100/90 - ZR 18 tubeless Rear tire 170/80 - ZR 15 tubeless Размеры Overall length 92.13 inches (2340 mm) Overall width 41.34 inches (1050 mm) (over mirrors) Wheelbase 64.96 inches (1650 mm) (unladen) Ground clearance 6.77 inches (172 mm) (unladen) Seat height 29.1 inches (740 mm) Handlebar width 30.51 inches (775 mm) Steering angle 60.5 degrees Front wheel trail 4.68 inches (120 mm) (unladen) Weight dry 482 lbs. Weight wet 565 lbs. Maximum load 1,313 lbs. gross vehicle weight rating Wheel load limits Front = 396 lbs Rear = 660 lbs Top Speed 104 mph (168km/h) Цвет #732 Ivory #730 Black #766 Steel Blue #734 Amarena Red #744 Pacific Blue Metallic #767 Tarten Green Metallic #758 Ice Blue Metallic - Euro |
Автор: | Sven [ 16 июн 2011, 14:13 ] |
Заголовок сообщения: | Re: 2000 BMW R1200C |
Привет. Есть ли в РБ хозяева таких мотоциклов, чтоб посмотреть? |
Автор: | monya [ 16 июн 2011, 15:17 ] |
Заголовок сообщения: | Re: 2000 BMW R1200C |
Один есть точно, катается. Но вот как его поймать, что б посмотреть не знаю. Мож на смотровую подъехать. |
Автор: | Sven [ 16 июн 2011, 16:44 ] |
Заголовок сообщения: | Re: 2000 BMW R1200C |
Смотровая это где (просто не вкурсе). Вообще нужено снять размеры стартера с такого двигателя. Может у кого есть? (хоть б.у. и не рабочий...) |
Автор: | bike [ 19 июн 2011, 10:14 ] |
Заголовок сообщения: | Re: 2000 BMW R1200C |
Sven писал(а): Смотровая это где (просто не вкурсе). Смотровая, это возле Ратуши, что около Белового Костела на Немиге. |
Автор: | monya [ 20 июн 2011, 08:29 ] |
Заголовок сообщения: | Re: 2000 BMW R1200C |
а вот тебе и владелец подобного мотоцикла... сам нарисовался... http://bike.by/main/551-avariya-s-motociklistom-v-g-borisove.html |
Автор: | Sven [ 20 июн 2011, 18:41 ] |
Заголовок сообщения: | Re: 2000 BMW R1200C |
Да, печально таким способом находить владельцев(((( спасибо за информацию. |
Автор: | monya [ 20 июн 2011, 19:17 ] |
Заголовок сообщения: | Re: 2000 BMW R1200C |
Ну что ж поделать, такова жизнь. Удачи. |
Автор: | RuslanD [ 17 мар 2012, 18:57 ] |
Заголовок сообщения: | Re: 2000 BMW R1200C |
Привет всем!!! Может кот знает, как в вилке, масло и сальники поменять? |
Автор: | monya [ 17 мар 2012, 22:42 ] |
Заголовок сообщения: | Re: 2000 BMW R1200C |
RuslanD писал(а): Привет всем!!! Может кот знает, как в вилке, масло и сальники поменять? привет вывешивается переднее колесо с вилкой и меняется, но если честно я б сам не лез, хотя один мой знакомый менял менял спокойно на Kawasaki ZX10R и нормально, главное не спешить |
Страница 1 из 3 | Часовой пояс: UTC + 2 часа |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |